https://www.noozdah.com/

ساخت وبلاگ

کیف چرم

پس از سنگ وچوب , چرم را می شود به تیتر دیرین ترین همپا بشر برشمرد . از زمان های فراوان به دور چرم تحت عنوان پوششی برای آدم های اولیه بوده و حالا هم می باشد . اگرچه به دلیل سهولت در تهیه و تنظیم پارچه وقیمت آخری ارزان خیس نسبت به چرم حال پارچه هشتاد در صد بازار را از آن خویش کرده البته چرم کماکان از محبوبیت بالایی در میان اکثری از دولت ها جهانی برخوردار‌است . 

ولی سوال اصلی این است که چرا حقیقتا بایستی از چرم استفاده کرد؟ 

اولا چرم قسمتی از الیاف تماما ارگانیک میباشد . 

همین طور که شما با پوست خویش تعرق میکنید حیوان‌ها هم تعرق می نمایند پس می توان فیض گرفت چرم تهویه دوچندان خیر و خوبی داراست مخصوصا در کفش و همین طور منجر جذب تعرق می‌شود . 

چرم را در ضخامت های مختلفی و برای کاربردهای متفاوت می‌توانید استفاده نمائید . شما می‌توانید یک کیف پول فراوان قابل انعطاف بزی داشته باشید یا این که یک کیف پول گاوی محکم و سفت . اگرچه که چرم گاو را 

می توان مثل بزی نازک و قابل انعطاف کرد 

درضمن چرم بخشی از کالاهای گران قیمت وباارزش استفاده میگردد که شما می‌توانید ست های مختلفی را برای خویش تهیه و تنظیم فرمایید . 

چرم استحکام فوق العاده بالایی دارااست به گونه ای که با چرم می توان خودرو را بکسور کرد . 

چرم در قبال حرارت بدون واسطه حریق مقاوم است وآتش نمی گیرد . 

چرم قدمت دوچندان طولانی داراست به نحوی که یک کیف چرم را می توان برای یک‌سری سال استفاده کرد . 

همین طور با اینکه اینجانب خویش هیچ زمان بدین گونه زمینه ها یقین نداشتم البته با اعتنا به سخن های دور‌وبری ها کیف چرم می‌تواند برای بشر اعتبار داشته باشد . 

اما توده ای وزن و ارزش دوچندان چرم را یک بحران یا این که خوبتر بیان‌کنم مشکل بزرگ میدانند که اینجانب هم آن را رد نمی‌کنم . البته در قبال استحکام و ارتفاع قدمت واعتبار وجذابیتی که چرم به شما می‌دهد , این ها نقص‌ حادی محسوب نمی‌شوند . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : کیف چرم, نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 128 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1396 ساعت: 12:12

بیشتر کیف های لوکس تماما از چرم خالص و ارگانیک تشکیل‌شده گردیده اند . در اصل استدلال دارای اهمیت بها بالای کیف های چرم بجهت روندی است که چرم نپخته برای تبدیل شدن به یک کیف قشنگ طی می نماید ; پس در‌صورتی‌که بها متعددی برای یک کیف چرم می‌پردازید و میخواهید بدانید چرم عالی و اصل کدام است , در‌این مقاله به پاسخ پرسشهای خویش می رسید

کیف چرم 

بها زیر برای چرم های کیفیت بالا باکیفیت نا ممکن است . در صورتی میخواهید کیف چرمی خریداری نمائید که در مقایسه با اجناس چرم دیگر ارزان خیس است , بایستی بررسی فرمائید که چرم حقیقی و واقعی است یا این که خیر . دراین باره تست حریق زدن سفارش نمی‌شود ( چرم تقلبی زمانی حریق بگیرد نظیر پلاستیک ذوب میگردد ) ولی از رایحه و حس چرم می توان اصل یا این که فرع بودن آن را تشخیص بخشید . نیز چنین چرم حقیقی چین و چروک هایش را چه بسا زمانی پرس میشود نیز از دست نمی دهد و رطوبت را جذب می نماید . 

کیف چرم کیفیت خوب و ارگانیک دارنده رنگی یکنواخت نیستند . عدم وجود تنوع ارگانیک رنگ نشان میدهد که دستساز بشر است و ارگانیک نیست . چرم خالص به روش های مختلفی قادر است مهیا سازی شود . ولی با هر روشی که انجام گیرد , ظاهری ارگانیک و رنگی خاموش دارااست و زمانی که روی آنان خط یا این که نشانه ای بیفتد , به مرور زمان , مقابل نوروروشنایی خورشید محو میشود . 

یک کدام از خط مش های آزمایش کیفیت چرم , یافتن قطعه ای است که بتوانید خمش نمایید و ملاحظه کنید چه اتفاقی می افتد . در‌صورتی‌که ترک خورد و بافت آن شکافته شد , چرم اصل نیست . البته درصورتی که تنها رنگش تغییر تحول کرد , لزوما علامت چرم بد نیست . البته اعتنا نمایید که حاشیه های کیف رنگ ضعیف تری نداشته باشد . در حالتی‌که کیف شما بندهای چرمی دارااست , می بایست به صورت سنجیده محکم و ضخامت آن حدود 2 تا 3 میلی متر باشد . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : کیف چرم, نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 81 تاريخ : دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت: 15:24

کیف چرم

او با اشاره به کیفیت چرم ارگانیک در جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد : اکثری از چرم‌های مارک در کشور ایران مورد محاسبه در فرایند متعدد قرار می گیرد ; به‌طوری که می‌توان به صراحت اعلام‌کرد چرم کشور‌ایران استاندارد‌های کافی را دارااست . 

حسن‌زاده دلیر بابیان اینکه چرم تولیدی جمهوری اسلامی ایران ارزش مصوبی ندارد , اعلام‌کرد : چرم اهل ایران بسته به گونه کیفیت و هزینه‌هایی که صرف آن میشود ارزش متفاوتی دارااست . 

چرم ارگانیک با حریق فندک قابل شناسایی نیست 

او بابیان اینکه بعضا از فروشندگان تولیدات چرمی با انگیزه کسب سود بیشتر حرف‌هایی را برای ارتقاء فروش خویش می‌زنند , اظهار کرد : اینکه گفته می شود در شرایطی که حریق فندک به چرمی بخورد و حریق نگیرد آن چرم ارگانیک است تماما خطا است . 

رییس انجمن صنعت های چرم جمهوری اسلامی ایران ادامه بخشید : چرم از الیاف درست شده و قابل اشتعال است البته در‌صورتی‌که حریق نگرفت به دلیل این است که چرم تصنعی و مصنوعی را با مواد نسوز مخلوط کردند و همین مسائل موجب حریق نگرفتن پارچه شده‌است . 

چرم گاو مقاوم‌تر از چرم گوسفند و بز 

او در مورد رده‌بندی کیفیت چرم اظهار کرد : هر چرمی بسته به گونه خویش در یک قضیه استفاده میگردد ولی می‌توان اظهار‌کرد چرم گاوی در اصل سخت‌تر و مقاوم‌تر است و این مسائل به دلیل این است که گاو ذاتا استقامت بیشتری را نسبت به گوسفند و بز دارااست . 

حسن‌زاده دلیر بابیان این که چرم گوسفندی و بزی بیشتر برای دوخت کاپشن‌ها مورد استفاده قرار میگیرد , اعلام‌کرد : از آنجاکه چرم گوسفندی و بزی ظریف‌تر و نازک‌تر از چرم گاوی میباشند در ساخت کاپشن و چرم گاوی بیشتر برای ساخت کمربند و کیف و کفش مورد استفاده قرار می گیرد .

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : کیف چرم, نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 137 تاريخ : شنبه 27 آبان 1396 ساعت: 11:42

کیف چرم

 

کاپشن چرم مردانه یا این که کت جیر به روش‌های خاص محافظت نیاز دارااست , پی بردن این روش‌ها برای مراقبت سرمایه‌ای که خرج یک کدام از با ارزش‌ترین لباس‌های توی کمددیواری خویش کرده‌ایم واجب است . کاپشن چرم مردانه چه به طور کامل قانونی و بی آلایش باشد چه روزانه و رنگی با تزیینات دوچندان , یک خرقه با اهمیت است که می بایست از آن به نیکی حفظ شود . 

بین کت و کاپشن چرم و سایر لباس‌هایتان پاره ای تفاوت قائل گردید , شما نمی‌توانید آنان را همچنین به درون اتومبیل لباسشویی بیاندازید و توقع داشته باشید که تندرست و منزه و تازه از آن خارج بیاید . 

پاک کردن و حفظ از کت‌ها و کاپشن‌های چرمی گران بها قلق خاص خویش را دارااست , جزء روش‌های نگداری از کت‌ها را میتوانید از اتیکت پشت خرقه بخوانید ولی این کلیه نکات مایحتاج حفظ از کت و کاپشن چرم مردانه نیست , واجب است قبلی از آنکه خرقه چرم خویش را با مشکلات کوچک حاد فرمایید , به نکاتی که با تجربه‌های طولانی به دست می آیند , نگاهی بیاندازید . 

سر و سر مراقبت صحیح از کت و کاپشن چرم مردانه 
فروش کاپشن چرم شهر مشهد مقدس در دکان اینترنتی دیجی خرقه 

مراقبت از کت و کاپشن چرم خوب تر از تعمیر آن است 
در حالتی‌که نو یک کاپشن چرم مردانه برای خودتان خریده‌اید و هنوز آن را به بدن نکرده‌اید پس خوب تر از پیش از پوشیدن نکات مراقبتی آن را رعایت نمایید . استفاده از اسپری منحصربه‌فرد چرم یا این که جیر برای حفظ از کت پوست ارزشمند شما دارای اهمیت است . البته مدام پیش از آن که کل کاپشن خویش را اسپری نمائید , اسپری را روی یک نقطه کوچک از خرقه آزمایش نمایید تا مطمئن گردید که اسپری برای کاپشن شما مطلوب بوده و فساد و تغییر و تحول رنگ ساخت نمی کند . برای آزمایش کردن اسپری جایی از کاپن چرم را تعیین نمایید که توی مشاهده کرد نباشد به عنوان مثال زیر بغل یا این که زیر گریبان آن . 

درصورتی که دیر شده و آب به کاپشن چرم شما زخم رسانده خوب تر است از این سطح رد شده و ابتدا فرایند بعدی برای تصحیح کاپشن مردانه را انجام داده و آن گاه به سطح استفاده از اسپری منحصربه‌فرد مراقبت از چرم استفاده فرمائید .

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 124 تاريخ : پنجشنبه 25 آبان 1396 ساعت: 13:39

کیف چرم
نقش مهمی در معاش انسان از دوران دیرین تاکنون داشته اند . برای تنظیم چرم از پوست فرآیند گوناگونی طی میشود و عملیات مختلفی بر روی آن انجام می گیرد . محصول آخری چرم , دارنده کاربردهای متعددی است . چرم علاوه بر مصارف در صنعت های دستی , می‌تواند در تولیدها دیگری هم به فعالیت رود . امروزه کاربری‌هایی از چرم در اسباب , بسته بندی و زیورآلات و غیره مطرح می گردد , لکن با اعتنا به قابلیت و امکان های چرم های تولیدی در مرزوبوم , می توان کاربردهای نوینی را در میدان چینش و پوشاک هم معرفی نمود . این پژوهش از مدل کاربردی است . روش تحقیق توصیفی و تحلیلی است . شیوه جمع‌آوری داده ها مبنی بر مطالعات کتابخانه ای و پژوهش های می دانی است و ابزار جمع آوری داده‌ها , روش فیش برداری است . در روش می‌دانی از شیوه مشاهده و رای زنی مستعمل شده‌است . در صدر کُتب , سندها , منابع مکتوب و رایانه ای مورد مطالعه قرار گرفته و داده ها موردنیاز استخراج و جور بندی شوید . نتایج نشان می دهند که کاربرد چرم در صنعت های دستی میهن از بها بالایی شامل است و زیر حمایت اساتید پر رنگ , عرضه تولیدات هنری ادامه دارااست . با اعتنا به خصوصیات چرم می‌توان کاربردهای جدیدی را ساخت نمود که علاوه بر ساخت تولیدات نوین , در مسئله ایجاد اشتغال , ایجاد شغل و اقتصاد چرم موءثر خواهد بود . لذا ابداع تولیدها در پوشاک و ملحقات خرقه و چیدمان اماکن از منزلت ویژه‌ای شامل است . قابلیت و امکان ساخت تولیدات چرمی یا این که محصولاتی که در آن‌ها چرم هم به عمل رفته است , به قدری گسترده است که می‌تواند مشتریان متعددی را به خویش جذب کند .

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : کیف چرم, نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 121 تاريخ : چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 11:40


چرم و پوست ارگانیک یکی‌از کهن ترین محصولاتی است که آدم از دیر باز تا به امروز با آن سرو عمل داشته است . چرم ارگانیک از پوست حیوان ها با فرآوری های متعدد که تاثیر بعضی از مواد شیمیایی و گیاهی در عملیاتی مکانیکی استحصال میشود . محصولی با نفوذ پذیری هوا و مقاوم مقابل باکتری ها و عوامل فیزیکی و شیمیایی محیط , فشار , کشش و . . . ایجاد چرم به سه مدل تقسیم می‌شود : کیف چرم
1 . چرم سبک : عمدتا مشتمل بر چرم استحصالی از پوست گوسفند و بز و . . . است . 
2 . چرم نصفه سبک : عمدتا دربرگیرنده چرم استحصالی از پوست شتر مرغ و طیوران , کروکدیل و . . . می‌باشد . 
3 . چرم سنگین وزن : عمدتا مشتمل بر چرم استحصالی از پوست گاو , گاو میش , شتر و . . . است . 
قابل ذکر است در زمانهای خیلی دیرباز از پوست کرگردن سپر هم می ساختند که در هنگام نبرد به جهت دفاع کردن از آن استفاده می‌شد . 
چرم ارگانیک را جهت مصارف متفاوت نظیر ایجاد جامه , کیف و کفش , کمربند , دستکش , کلاه , روکش صندلی و مبل , صندلی خودرو , صندلی هواپیما , صندلی قطار ها و زین اسب استفاده می گردد و هم در پیشین خیر چندان بدور برای مصارف صنعتی ( ایجاد تسمه چرمی ) و . . . استفاده میشد . 
محصول ها از پوست حیوان ها به طور عموم بنام چرم , جیر , نبوک و اشبالت نامیده می گردد که به تازگی در همین مورد تولیدها دیگری با اسم های متفاوت به بازار هم عرضه شده است مثل : دبل صورت , کرک , نابالان و . . . 
چرم : پروسه ساخت چرم از پوست نپخته دربرگیرنده موکنی , سالامبور , وت بلو ( اشبالت گیری یا این که تراش به جهت برای اخذ ضخامت مطلوب ) کراست , دایکراست ( تایین رنگ متبوع به طور نفوذی سطحی ولی درین سطح ساخت جیر و نبوک قابلیت و امکان پذیر می‌باشد با دقت به عملیات سمباده زنی ) و فینیشینگ . برای ساخت چرم از تراز روی پوست استفاده می گردد پس از تراز دایکر است که رنگ نفوذی متبوع در آن تامین شده‌است با اعتنا به عملیات فینیشینگ با پیستوله های خود کار و به طور خودکار , تهیه شده طی عملیات گوناگون رنگ پاشی و مکانیکی با اعتنا بالا برای مصارف متعدد ایجاد می گردد واجب به توضیح است که حلال بیشتر رنگها و لاکهای استفاده شده در عملیات فینیش آب هست . 
جیر : از به عبارتی لایه زیر پوست که از جنازه حیوان جدا شده‌است بدست میاید با دقت به عملیات شیمیایی و مکانیکی و مدل جیر پیشنهاد داده شده . 
نبوک : از مرحله روی پوست حاصل میشود با اعتنا به عملیات شیمیایی و مکانیکی ( خصوصا سمباده زنی ) روی پوست , به عبارتی سطحی است که گیسو حیوان روی آن رویده است . 
تشخیص چرم ارگانیک 
چرم ارگانیک و حقیقی و واقعی را می توان از تفاوت های کم در سایه ها و ته رنگ های محصول و نازک و قطور بودن بخش های متعدد , صاف و چین و چروک بودن فیس و بعضی وقتها لکها و آبله و جوش های آن تشخیص بخشید . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : کیف چرم, نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 100 تاريخ : سه شنبه 23 آبان 1396 ساعت: 11:28

انسان‌ها در قرون گذشته همواره از ساده ترین مواد برای ساخت زیور آلات استفاده می کردند. 
خرید اینترنتی نقره
در گذشته از زیورآلات به عنوان یک ابزار جهت نشان دادن طبقه اجتماعی و هر فرد در جامعه استفاده می‌شد. 
در گذشته گمان می‌شد قدیمی ترین زیورآلات در آفریقای جنوبی کشف شده باشد که متعلق به 75 هزار سال پیش بود. 
اما باستان شناسان بعدها زیورآلاتی متعلق به مصر باستان، در این کشور یافت شد. 
تاریخچه استفاده از زیورآلات
در مصر باستان اغلب از فلز طلا جهت ساخت زیورآلات استفاده می‌شد. 
همچنین آنان اولین اقوامی بودند که از سنگ‌های قیمتی نظیر فیروزه، یاقوت و لاجورد درساخت زیورآلات خود استفاده کردند. 
یونانی‌ها از مواد طبیعی نظیر شاخه، گلبرگ و حشرات خشک شده برای تهیه زیورآلات استفاده می کردند. 
آنان از سال 300 قبل از میلاد به استفاده از سنگ‌هایی نظیر زمرد، آمتیست و مروارید گرایش پیدا کردند. 
تاریخچه استفاده از زیورآلات
با گذشت زمان به تدریج استفاده از جواهرات در بین مردم رواج پیدا کرد تا جایی که در قرن پانزده به سختی می‌شد بانوایی را یافت که از جواهرات استفاده نکند. 
در این زمان استفاده از جواهرات به معنی قدرت، ثروت، مقام می‌بود. 
تاریخچه استفاده از زیورآلات
در سال 1447 برای اولین بار، از الماس در ساخت حلقه ازدواج استفاده شد. 
از اواسط قرن بیستم سنگ الماس از جایگاه ویژه ای برخوردار گشت تا جایی که حلقه الماس به یکی از ضروری ترین مقدمات جشن‌های عروسی آمریکاییان تبدیل شد. 
تاریخچه استفاده از زیورآلات
از گذشته تا به اکنون هنر ساخت زیورآلات به یکی از زیباترین هنرها تبدیل شده و امروزه هیچ محدودیتی در طراحی آن وجود ندارد.

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : خرید اینترنتی نقره, نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 12:01

کیف چرم
1 . در صورتیکه صرفاً میخواهد کالای چرم خویش را پاک نمائید , از محلول آب ولرم و صابون و یکپارچه نم دار استفاده فرمائید . توجه فرمائید که بعداز پاک کردن چرم حتماً چرم را با یک دستمال کم آب فرمائید . 
2 . پنبه و الکل سپید در پاک کردن لکه خودکار از روی چرم موثرند . به ارامی پنبه را روی چرم بکشید و آن را تمیز نمایید . بعد از آن با سشوار به دور کم , چرم را کم آب نمائید . 
3 . آرد ذرت برای پاک کردن لکه چربی از روی چرم اثر گذار است . بعداز آبادی دقیقه چرم را با مسواک پاک فرمایید . 
مدام یک‌سری نکته را در پاک کردن چرم در لحاظ داشته باشید . 
نکته نخستین : نخستین از کناره چرم استارت فرمائید 
معمولاً چرم‌ها با نیز تفاوت دارا‌هستند . شاید بعضا مواد به چرم شما سازگار نباشد . براین اساس در‌حالتی که میخواهید کیف چرم یا این که کفش چرم یا این که جامه چرم خویش را منزه نمایید , نخستین از گزیده از چرم استارت نمائید که توی روئت کرد نباشد . مانند در کیف چرم از فضای داخلی برای آزمایش کردن استفاده نمایید . یا این که پشت کفش چرم را تعیین فرمائید که هنگام پوشیدن به وسیله شلوار پوشیده میشود . 
نکته دوم : چرم ر ا فشار ندهید 
چرم خویش را به نرمی تمیز فرمائید یا این که روغن بزنید . تصور اینکه کثیفی به خورد چرم رفته را فراموش نمائید . در شرایطی که قرار باشد لکه از روی چرم پاک بشود , با فشار این فعالیت را نکنید .

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : کیف چرم, نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 102 تاريخ : دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 11:34

در حصاره های حاصل از برگ پوست تنه و یا این که میوه های اکثری از گیاهان مواد تانن دار یافت میشود . در زمان استخراج این عصار ه ها از بافت های گیاهان مخلوطی کمپلکس دربرگیرنده مواد تاننی و مواد غیر تاننی به دست می‌آیند که بر کیفیت محصول آخری اثرگذار خواهند بود . کیف چرم ادغام عصاره های گیاهان مختلف : با یکدیگر تفاوت دارا‌هستند و از عوامل موءثر بر این تفاوت میزان جايگاه حرارت و PH را می توان اسم پیروزی . به این ترتیب در اختیار گرفتن حالت استخراج بر کیفیت محصول الزامی خواهد بود . 
به صورت کلی تانن های گیاهی در یک کدام از دو مجموعه های دارای اهمیت قرار میگیرند : 
تانن های غلیظ یا این که کاتکول ها و تانن های قابل هیدرولیز یا این که کهن سال وگالوس 
دو مثال از مواد گیاهی دارنده مواد تاننی کاتکول که در صنعت دباغی کاربرد بزرگ دارا هستند عبارتند از میموزا و کوبراکو استدلال مصرف گسترده این مواد سرعت و استحکام لینک و پیوند با الیاف پوست است . چرم حاصله به رنگ قهوه ای مایل به قرمز رنگ چشم خواهد شد که به مرور زمان به قرمز‌رنگ تند متمایل می گردد اما از نگاه استحکام ضعیف خواهد بود اما در هر مورد چنین چرمی به زمان چندین سال قابل استفاده است و کاهش استحکام آن در زمان زمان پیدایش خواهد کرد . علت این پدیده ظهور پس باقیمانده های اسیدی خواهد بود که به الیاف یورش کرده ساختار آنها‌را تخریب می نمایند . 
تانن های به دنبال گالول از گیاهان مثل سماغ , میرابولانس و فرمانروا بلوط به دست میاید و چرم حاصله به زرد و قهوه ای و یا این که سبز چشم میگردند که دارنده استحکام خیر و خوبی خواهند بود . 
این مدل مواد تاننی تمایلی به منقبض کردن الیاف پوست ندارند و تخت گاز در عمق بافت نفوذ می نمایند و در تنظیم چرم های دباغی عمیق و لبریز مایه و مطبوع به فعالیت می‌روند . 
مواد غیر تاننی در چنین عصاره هایی دارنده ترکیباتی می‌باشند که تحت عنوان نمک های بافری کار می نمایند و از صدمات گاز های اسیدی مو جود در اتمسفر بر چرم ممانعت می نمایند . 
برای تهیه و تنظیم چرم می بایست دسته مواد تاننی و کارایی طبق طرح خاص باشد تا محصول آخری طبق برنامه پیش گویی شده و ایده ال برای کاربرد آن بدست اید . 
به عنوان مثال در بعضی شرکت ها برای ایجاد چرم سبک و ضعیف که استمرار و سبکی متبوع را دارد از سماق میرابولانز و پاد شاه بلوط استفاده می‌شود ( چرم حاصل از تانن فرمان روا بلوط دارنده رنگ تیره خیس بوده کیفیت با دوامی خواهند داشت ) 
برای تنظیم کالاهای چرمی در بعضا از کارخانه ها از میموزا استفاده می نمایند . 

 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : کیف چرم, نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 21 آبان 1396 ساعت: 11:35